Returnarea unuia sau a mai multor produse
Dacă din diferite motive (nu vă place produsul comandat sau oricare altul) doriți să schimbați produsul cumpărat sau să recuperați contravaloarea lui, puteți trimite prin orice modalitate doriți (în afară de POȘTA ROMÂNĂ), la adresa de mai jos, fără ramburs (Natural Candles nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs)
Natural Candles, str. Sub Cetate, Nr.45A / 19, Floresti, cod postal : 407280, jud. Cluj
Veți fi contactat de un consultant vânzări imediat ce produsul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor. (dacă doriți alt produs sau returnarea banilor).
Banii se pot returna prin:
Virament bancar din contul Natural Candles în contul dumneavoastră (banii ajungând în aproximativ 48/72 ore de la procesarea plății).
NOTĂ:
– Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, cu toate accesoriile și factura în original;
– Plata se va face în termen de maxim 15 zile lucratoare din ziua în care produsul returnat ajunge la sediul firmei noastre;
– Returnarea banilor făcându-se doar pe valoarea produsului, nu și a taxei de transport;
Temeiul legal
Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii lor de către consumator.
În cazul exercitării dreptului de denunțare unilaterală a contractului de către consumator, comerciantul are obligația să ramburseze sumele plătite de consumator fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 15 de zile de la data denunțării contractului de către consumator.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 de zile de la retur.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, comerciantul își rezervă dreptul de solicita o taxa pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de pret rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acestă clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.